Rólunk

Panzió és Lovarda a Balatonnál

Miért pont az Equital?

Mielőtt belevágtunk volna családi vállalkozásunkba, mi magunk is vendégként jártuk a Balaton-felvidéket két keréken, négy keréken és lóháton. Akkor szerettünk bele ebbe a vidékbe, mely – tapasztalataink alapján – adottságait tekintve felveheti a versenyt Európa olyan híres tájaival, mint Toszkána vagy Baszkföld.

A Keszthelyi hegységbe simuló falu, Nemesvita adottságaival nem csak a lovasoknak kedvez, hanem az aktív turizmus híveinek, a gyermekes családoknak, a világtól elvonulni vágyó vendégeknek is.  A kertből nyíló kilátást a Balaton-felvidék vulkáni tanúhegyei uralják. A Balaton csupán 3 kilométerre található.  A turisták által kedvelt helyek, mint Badacsony, Szigliget, Keszthely, Tapolca 15 kilométeren belül vannak.

A pihenéshez az Equitalban: medence, jacuzzi, szanuna, napozó terasz, hatalmas kert, játszótér, homokos röplabda és foci pálya, egész nap nyitva tartó étterem áll rendelkezésre.

Az aktív nyaraláshoz egy sor lehetőség kínálkozik: biciklis és gyalogtúra útvonalak, vizisportok, golf, barlangtúra, vár- és városlátogatás, borturizmus, termelői piacok és persze a lovaglás.

Ami első olvasatra nem derül ki:

Mielőtt belevágtunk a sajátunkba, számos lovas helyet látogattunk meg Magyarországon és külföldön egyaránt. Látva jó és rossz megoldásokat - és tanulva abból - hoztuk létre lovardánkat, ahol elsődleges szempont a lovasok és lovak minőségi kiszolgálása.
Szolgáltatásaink különálló épületekben kaptak helyet, egy 20 hektáros terület közepén. Nem egy vendéglátó nagyüzemet akartunk létrehozni, hanem egy családias, emberközpontú, természetközeli pihenő helyet, ahol nem csak a lovasok, de minden vendég és gyermek jól érzi magát.

Törénetünk

2007-ben nyitottunk. Nem egy óriás beruházó finanszírozásából megépült komplexummal, hanem két magánember lószeretetéből és lelkesedéséből táplálkozva. Ezért aztán azóta is évről-évre mindig valami újat hozunk létre, fokról-fokra építjük fel azt az ideát, amit a két tulajdonos anno megálmodott és az elmúlt évek tapasztalatai pedig tovább formáltak.

Várjuk Önt is sok szeretettel!