Esküvő

Családias, meghitt esküvő

Esküvő a természetben

Egy esküvő megszervezése nem csak nagy kiadás, hanem sok feladat is. Nehéz mindenki kedvére tenni, úgy hogy a pár eredeti elképzelése is megmaradjon.

Miért ideális helyszín az Equital egy esküvőhöz?

Az egész szertartást abszolút rugalmasan tudjuk alakítani. Mindent az egyedi igényekhez igazítunk. A menü összeállítása minden esetben a párral egyeztetve az évszaknak, a létszámnak, az igényeknek megfelelően történik.
Nemcsak a helyszínt biztosítjuk, hanem az egész esemény gondtalan lebonyolításában is közreműködünk.(virág, templom, anyakönyv-vezető stb.)

Az Equitalban kétféle helyszín is rendelkezésre áll a lakodalomhoz:

• Éttermünkben kb. 60 fő számára, terasszal együtt kb. 80 fő számára tudunk helyet biztosítani.
  • A több mint 800 négyzetméter alapterületű fedeles lovardánkban bármekkora méretű lakodalom lebonyolítására mód van.

Az Equitalnál a természet ölelésében ünnepelheti a nagy napot. A polgári szertartást tarthatja hatalmas kertünkben vagy halas tavunk mellett. Az egyházi szertartás helyszíne lehet: a gyönyörű kerttel körülvett, apró, nemesvitai templomban, a pár kilométerre lévő Szent- György-hegyi Lengyel kápolna, a vonyarcvashegyi Szent-Mihály kápolna, vagy a Szigligeti vár tövében található templom.
A szertartásra a párt és koszorús lányaikat - igény esetén – lovas kocsi szállítja. Kollégáink azon fáradoznak, hogy a nagy esemény a lehető legkisebb fáradtságot, de a lehető legszebb emléket jelentse majd az ifjú párnak.

Nászajándékunk a fiatal párnak pedig a nászutas kényeztető csomagunk:

• 1 éjszaka szállás reggelivel kétágyas szobában kényeztető bekészítéssel
  • Bőséges svédasztalos büféreggeli házi finomságokkal
  • Kényeztető masszázs az ara és a vőlegény másnapi felfrissítésére
  • Romantikus hintózás/ lovaglás kettesben a Keszthelyi-hegység vadregényes erdeiben
  • Üdvözlő ital

Az esküvői menü és az igények egyeztetése után minden esetben egyedi árajánlatot készítünk!

Néhány visszajelzés a pároktól, akik nálunk tartották a nagy napot:

"Az esküvőnket felejthetetlen élménnyé tette a csodálatos környezet, az ízletes és igényes ételek, az ételallergiára külön odafigyelve és természetesen a rendkívül segítőkész és kedves személyzet."

Bori és Tomi 2016.

"A vacsorán az ételek csodásak voltak, közben csak azt lehetett hallani, hogy "ezt kóstold meg", " ebből ettél már, semmiképp ne hagyd ki"! A legényfogó leveseteket azóta is többször emlegetik, sőt itthon már nem egyszer meg is kellett főznöm! :D Nagyon sokat jelentett nekünk, hogy a kollégáid ennyire közvetlenek, barátságosak, és figyelmesek voltak velünk és a vendégeinkkel egyaránt ,ezt hajnali 5 órakor ugyanolyan töretlenül, mint az este elején! Semmilyen fennakadást nem tapasztaltunk, minden nagyon gördülékeny, és problémamentes volt, vagy ha mégsem, az hozzánk nem jutott el! :) A vendégeink először nem értették, hogy miért tartjuk ilyen messze az esküvőnket a lakóhelyünktől, de utána többektől csak azt hallottuk, hogy a hely gyönyörű, az Equitalba még mindenképpen visszatérnek, hosszabb-rövidebb családi vakációra, és hogy ilyen szuper esküvőn még nem voltak! Másnap arra a kérdésedre, hogy minden az elképzeléseink szerint alakult-e, csak azt tudtuk válaszolni, hogy nem, annál sokkal jobban sikerült! Ezt ma is így gondoljuk! Mindenkinek ilyen csodálatos és stresszmentes esküvőt kívánunk, mi semmit nem csinálnánk másként, csak azt bánjuk, hogy nem ismételhetjük meg!"